RUANG IKLAN UNTUK DISEWA
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA
RUANG IKLAN UNTUK DISEWA
Advertise Now!

Tuesday, September 11, 2012

Pendidikan Awal Kanak-Kanak

Posted by Sham_esse at 6:03 AM


Saya fikir tentang anda semasa saya sedang melayari laman web pendidikan awal ini. Saya tidak pasti jika anda telah mendengar tentang BrillKids, tetapi ia adalah komuniti dalam talian ibu bapa, guru, penjaga dan profesional yang berminat dalam pengajaran kanak-kanak pada usia yang awal.

Telah ada laporan yang membuktikan bahawa kadar celik huruf negara kita adalah menurun, dan kajian telah menunjukkan bahawa ibu bapa mempunyai peluang yang hebat ini mengubah semua ini. Jika kita mula mengajar anak-anak kita di usia muda dalam gembira dan kasih sayang cara di rumah, kita mempunyai peluang untuk menanamkan dalam mereka cinta sepanjang hayat pembelajaran - kita dapat menjadi guru anak-anak kita 'pertama dan terbaik, terlalu!

Jika anda mempunyai masa dan anda mahu belajar lebih lanjut mengenai pendidikan awal, melawat BrillKids di http://www.brillkids.com/ra.php?102074

Anda juga boleh mendaftar untuk akaun (ia adalah percuma, jadi jangan bimbang) dan mendapatkan untuk memuat turun percubaan program perisian mereka yang mengajar anak-anak membaca, matematik dan muzik. Gunakan no.kupon ini
BKAFF102074 untuk mendapat lebih banyak kelebihan.Terdapat juga banyak kad percuma untuk dimuat turun dan persembahan PowerPoint.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

i-Cikgu | Bahan Bantu Mengajar Copyright © 2011 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting